11.9.2011

Fulham vs. Blackburn

Olin tänää kattoo jalismatsii fulham-stadionilla, synttärilahjaks isiltä. En sinäänsä oo mikään sairas jalkapallo fani, mutta tunnelma oli kyllä mahtava!:) Täytin tänää 13, ja synttäri lahjaks sain sen kameran + jäätelökakun jota en jaksanu syyä. Olin paripäivää sitte crocodile antiquesissa+càfessa. Ihana paikka! En oo kerenny nyt niin kirjotella, enkä myöskää tykänny entisestä ulkoasusta, mutta nyt ku vähä muokkailin, ni näyttää jo paljon paljon paremmalta!(8

Olin saamassa jo koulua, kunnes selvis että olin paripäivää liian nuori, koska mun ois pitäny olla jo sillon 13. Oikeestaan, ei haittaa yhtään, vaikka oishan se sinänsä ollu kiva, mutta koska mun ois jo seuraavana päivänä pitäny olla kokeissa tähän kouluun, ni en oikeen innostunu. Mutta vuos englannin koulupukuisessa, breakfast-ruokatyylisessä koulussa vois olla aika mainio kokemus!:p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti