25.7.2012

TÄSTÄ SE LÄHTEE




Nyt oli kyllä jo liian kova ikävä bloggeria että nyt se siten taas alkaa! Oon nyt saanu levätä jo ihan tarpeeks joten nyt tuntuu siltä että oisin taas valmis bloggaamaan:). Tässä on nyt aika vaikeeta alottaa noi vaa ku oon kuitenki kerenny tehä kesälomalla niin paljon kaikkee että laitan nyt kaiken osiin:


 
Perhetuttujen uus koira


Oon ollu mökillä!

_____________________________________________________________________________



Ollu Miran mökillä viettää sen synttäreitä:D (miralla on kaikki kunno yhteiskuvat sen kamerassa, miulla oli vaa uintikuvia joita tytöt ei varmaankaa ois halunnu miu lisäävän:Dd)

_____________________________________________________________________________











Ollu mummin mökillä niinku joka vuosi! Vielä lisää kuvia Hällämönharjulta jonne mennää joka vuosi:D.

























_____________________________________________________________________________

Jaaa sitte oon tietysti olu kavereittenkaa ja tällee mutta tuossa enemmä tällee tapahtumia, oon mie jottai Kuopiossakii käyny shoppailemassa mutta ei sen ihmeempiä. Katotaan jos taas pääsisin taas takasi tähä bloggailun parii!:)

2 kommenttia:

  1. aivan ihana blogi :) ♥ oot tosi nätti :)

    käy tsekkaa munki ankkuris.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. oi kiitos!:-) <3 tykkään tosta sun blogin kursorista, mahtava idea tommone!:D

    VastaaPoista